Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal Főépítészi Irodája a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet városrendezési ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1195 Budapest, Városház tér 18-20.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Ellátja az önkormányzati, településképi hatósági feladatokhoz kapcsolódó feladatokat, a településrendezési eszközökhöz tartozó tevékenységeket; segíti a településképi eljárásokat; gondozza az iroda iratait, nyilvántartásait.
A munka ellátása során a településképi eljárásokban közreműködik a helyszíni szemlétől a határozathozatalig, annak minden fázisában. A megfelelő egyeztetési folyamatok bonyolításával kapcsolatos levelezések, előterjesztések előkészítése feladatának részét képezi.
Részt vesz a hatósági bizonyítvány iránti kérelemhez kapcsolódó helyszíni szemléken és a kérelmek szakmai ellenőrzésében.
Részt vesz az iroda szakterületét érintő pályázatokkal kapcsolatos feladatokban.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Polgármesteri Hivatal köztisztviselői közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről és a köztisztviselőket megillető szociális, jóléti juttatásokról szóló helyi önkormányzati rendeletek rendelkezései az irányadóak.
Pályázati feltételek:
Magyar állampolgárság.
Cselekvőképesség.
Büntetlen előélet.
Felsőoktatásban szerzett okl. építész-, településmérnök szakképzettség.
Felhasználói szintű számítógépes ismeret.
Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Közigazgatásban szerzett 3-5 éves tapasztalat.
Település- vagy építészeti tervezés területén szerzett 1-3 év tapasztalat.
1-3 év építéshatósági tapasztalat.
Közigazgatási vizsgák /alapvizsga, szakvizsga/ megléte.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
87/2019. (IV. 23.) Korm. rend. 1. melléklet szerinti szakmai önéletrajz, mely részletezi az eddigi tevékenységet,
3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (másolat vagy igazolás),
végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata,
nyilatkozat arról, hogy vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségnek eleget tesz;
nyilatkozat arról, hogy a honlapon szereplő adatkezelési tájékoztatót megismerte (www.kispest.hu/adatvédelem).
A munkakör betöltésének időpontja:
2025. május 19.
A pályázat benyújtásának határideje:
2025. május 2.
Az állással kapcsolatos bővebb információt Jónás Réka Emese nyújt, melyet a 347-4500/566 vagy 347-4500/685 telefonszámon lehet kérni.
A pályázat elbírálásának határideje:
2025. május 16.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikus úton Jónás Réka Emese részére küldve a jonasreka@hivatal.kispest.hu e-mail címen keresztül. Kérjük a tárgyban feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot IV/212/2025, valamint a munkakör megnevezését: városrendezési ügyintéző.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásnak rendje:
A pályázókat a Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal jegyzője által létrehozott bíráló bizottság hallgatja meg. A pályázat kiírója küldhet a pályázónak próbafeladatot. A kiíró fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A felhívásnak meg nem felelő pályázatot a kiíró érvénytelennek tekinti, és azt nem vonja elbírálás alá. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését. A pályázat beadásával a pályázó a jelen kiírás feltételeit magára kötelező érvényűnek fogadja el.